دانلود فیلم آنت ۲۰۲۱ (Annette 2021) + تریلر و نقد و بررسی

تیم پلازا - ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم آنت ۲۰۲۱ اثری موزیکال و عاشقانه از کارگردان فرانسوی، لئوس کاراکس است. برای دانلود و نقد و بررسی فیلم Annette 2021 همراه ما باشید.

فیلم آنت ۲۰۲۱ درامی موزیکال و عاشقانه به کارگردانی لئوس کاراکس (Leos Carax) است. این فیلم اولین فیلم انگلیسی زبان کاراکس، کارگردان فرانسوی محسوب می‌شود. فیلمنامه را نیز ران میل (Ron Mael) و راسل میل (Russell Mael)، اعضای گروه موسیقی Sparks نوشته‌اند و همه آهنگ‌های فیلم نیز ساخته همین گروه است. داستان فیلم Annette 2021 درباره یک استندآپ کمدین و یک خواننده اپرا است که عاشق یکدیگر می‌شوند و ازدواج می‌کنند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم آنت با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید تا با فضا و داستان آن بیشتر آشنا شوید.

فیلم آنت ۲۰۲۱ در ابتدا در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و در تاریخ 7 جولای 2021 برابر با 16 تیر 1400 توسط کمپانی UGC Distribution در فرانسه اکران شد. این اثر با استقبال بینندگان و منتقدان مواجه شده است. اگر طرفدار آثار عاشقانه و موزیکال هستید، در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم آنت 2021 همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم آنت 2021

از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم آنت ۲۰۲۱ اقدام کنید. هنوز دانلود فیلم Annette 2021 آنت با دوبله فارسی میسر نشده و به محض انتشار این نسخه لینک آن را برای شما قرار خواهیم داد. امیدواریم از تماشای این فیلم موزیکال جذاب لذت ببرید.

دانلود فیلم Annette 2021 با زیرنویس فارسی

داستان فیلم Annette 2021

داستان فیلم آنت ۲۰۲۱ درباره یک زوج عاشق است. مرد به عنوان یک استندآپ کمدین و زن در مقام یک خواننده اپرا فعالیت دارند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه اولین فرزند این زوج محبوب و معروف متولد می‌شود. آنها اسم دخترشان را آنت می‌گذارند؛ دختری زیبا و خاص. اما مرد کم کم در کارش دچار مشکلاتی می‌شود و مردم دیگر به شوخی‌هایش نمی‌خندند و این سرآغاز مشکلات این زوج و سرنوشت عجیب دخترشان است…

فیلم Annette 2021

نقد فیلم آنت ۲۰۲۱

آنت اولین فیلم انگلیسی زبان کاراکس، فیلمساز فرانسوی است. کاراکس در آنت قصه زوجی عاشق که یکی از آنها استندآپ کمدین (آدام درایور) و دیگری خواننده اپرا (ماریون کوتیار) است را روایت می‌کند. این زوج مشهور صاحب فرزند دختری به نام آنت می‌شوند که مهارتی خارق‌العاده دارد. اما این دختر که در قالب یک عروسک خیمه شب بازی او را می‌بینیم، در واقع دستمایه امیال والدینش می‌شود.

کاراکس در فیلم آنت شجاعانه همه معادله‌ها را همانند آثار قبلی‌اش (فیلم موتورهای مقدس) بر هم می‌ریزد. او فیلم را با خودش و دیگر عوامل فیلم (گروه موسیقی اسپارکس که آهنگ‌های فیلم را ساخته‌اند) شروع می‌کند. حتی بازیگران نیز در این سکانس اولیه بدون گریم‌های نقششان حضور دارند. او در همان ابتدا از ما می‌خواهد تا توجه کاملمان را متوجه فیلم سازیم و حتی نفس کشیدن را نیز قدغن می‌کند. اما کاراکس در ژانر موزیکال نیز نوآوری‌هایی را پیاده کرده است.

همچنین بخوانید :

آنت اگرچه فیلمی موزیکال است، اما نشانه‌های کمی از موزیکال‌های دیگری که تابحال دیده‌ایم را در آن پیدا می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های آن این است که موسیقی در فیلم آنت تا خصوصی‌ترین لحظات شخصیت‌های داستان نفوذ می‌کند. همچنین در آنت می‌توانیم نشانه‌هایی از انواع سبک‌های موسیقی از اپرا و پاپ گرفته تا حتی رپ و راک را پیدا کنیم. البته در این فیلم موزیکال، عناصری از ژانرهای جنایی و عاشقانه را نیز شاهد هستیم و این ژانر ترکیبی تماشای فیلم آنت را لذت‌بخش‌تر کرده است.

نقد فیلم آنت ۲۰۲۱

اما فیلم لئوس کاراکس فقط حاوی برخی نوآوری‌های سینمایی و فنی نیست، بلکه پیام‌های مهمی نیز دارد. او با ظرافت هرچه تمام‌تر به کودکانی پرداخته که با وجود داشتن والدینی به ظاهر دلسوز و مهربان، اما اسیر امیال پدرها و مادرانشان می‌شوند و همچون عروسکی در دستان آنها باید فقط در جهت اهداف بزرگترهای خانه قدم بردارند. از طرف دیگر شهرت و اثرات مخرب آن نیز یکی دیگر از مضامین کلیدی داستان است که از این جهت تا حدودی یادآور فیلم A Star is Born نیز می‌شود.

در کل باید بگوییم که آنت علاوه بر مضامین مهمی که دارد، فیلمی با موسیقی‌های عالی، هنرنمایی‌های درخشان و تصاویری به‌یادماندنی است. در واقع شما با تماشای این موزیکال، قطعا تجربه جدیدی در این ژانر را به دست خواهید آورد.

بازیگران فیلم Annette 2021

در نوامبر 2016 اعلام شد که کاراکس قصد دارد اولین فیلم انگلیسی زبانش را با هنرمندی آدام درایور (Adam Driver)، رونی مارا (Rooney Mara) و ریحانا (Rihanna) بسازد. قرار بود فیلمبرداری در بهار سال 2017 آغاز شود. در مارس 2017 کمپانی Amazon Studios حقوق مربوط به فیلم را خریداری کرد، اما مارا و ریحانا از این پروژه بیرون رفتند. سپس میشل ویلیامز (Michelle Williams) را به عنوان جایگزین مارا انتخاب کردند، اما فیلمبرداری باز هم عقب افتاد.

پروژه ساخت فیلم Annette 2021 در می 2019 از سر گرفته شد و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) جایگزین ویلیامز شد. در نهایت فیلمبرداری در آگوست 2019 آغاز شد و در نوامبر همان سال به پایان رسید. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم آنت ۲۰۲۱ بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

آدام درایور در نقش هنری مک هنری

بازیگران فیلم Annette 2021

آدام درایور بازیگر، مدل و تهیه کننده آمریکایی متولد 19 نوامبر 1983 برابر با 28 آبان 1362 است. این هنرپیشه تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله جام ولپی بهترین بازیگر مرد و نامزدی برای یک جایزه تونی، دو جایزه اسکار و 4 جایزه امی.

درایور با نمایش Mrs. Warren’s Profession در سال 2010 کارش را از تئاتر آغاز کرد. او با بازی در سریال درام کمدی Girls شناخته شد و برای 3 جایزه امی نامزد شد. او با نقش‌های مکمل در آثاری چون فیلم زندگینامه‌ای Lincoln محصول سال 2012، فیلم درام Frances Ha محصول سال 2012، فیلم درام کمدی Inside Llewyn Davis محصول سال 2013 و فیلم تاریخی Silence محصول سال 2016 کارش را در سینما آغاز کرد.

برخی دیگر از آثار آدام درایور عبارتند از فیلم درام Hungry Hearts محصول سال 2014، فیلم درام Paterson محصول سال 2016، سه گانه Star Wars، فیلم جنایی BlacKkKlansman محصول سال 2018، فیلم درام Marriage Story محصول سال 2019 و فیلم‌های The Last Duel و House of Gucci که هنوز اکران نشده‌اند.

ماریون کوتیار در نقش ان دفراسنوکس

دانلود فیلم آنت 2021

ماریون کوتیار بازیگر و موسیقیدان فرانسوی متولد 30 سپتامبر 1975 برابر با 8 مهر 1354 است. او تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه سزار. در سال 2010 او نشان هنر و ادب را در فرانسه دریافت کرد.

کوتیار اولین نقش انگلیسی زبانش را در سریالی به نام Highlander در سال 1993 ایفا کرد. اولین فیلمش نیز The Story of a Boy Who Wanted to Be Kissed نام داشت و محصول سال 1994 بود. با بازی در فیلم فرانسوی Taxi محصول سال 1998 ماریون بیشتر شناخته شد و برای جایزه سزار نیز نامزد شد. او با فیلم‌های Big Fish محصول سال 2003 و A Very Long Engagement محصول سال 2004 به هالیوود راه یافت.

معروف‌ترین آثار او عبارتند از فیلم زندگینامه‌ای La Vie en Rose محصول سال 2007، فیلم عاشقانه موزیکال Nine محصول سال 2009، فیلم علمی تخیلی Inception محصول سال 2010، فیلم عاشقانه Rust and Bone محصول سال 2012 و فیلم درام Two Days, One Night محصول سال 2014.

سایمون هلبرگ در نقش هم نواز

تریلر فیلم آنت

سایمون هلبرگ (Simon Helberg) بازیگر، کمدین و موسیقیدان آمریکایی متولد 9 دسامبر 1980 برابر با 18 آذر 1359 است. او به خاطر بازی در آثاری چون سریال کمدی The Big Bang Theory و فیلم زندگینامه‌ای Florence Foster Jenkins محصول سال 2016 شناخته می‌شود. هلبرگ در سریال کمدی MADtv نیز حضور داشت و در فیلم‌هایی چون فیلم کمدی Old School محصول سال 2003، فیلم تاریخی Good Night, and Good Luck محصول سال 2005، فیلم کمدی Walk Hard: The Dewey Cox Story محصول سال 2007 و فیلم کمدی سیاه A Serious Man بازی کرده است.

سایر بازیگران فیلم سینمایی آنت عبارتند از:

  • دوین مک داول (Devyn McDowell) در نقش آنت
  • آنجل (Angèle)، کیکو میزوهارا (Kiko Mizuhara)، جولیا بولاک (Julia Bullock)، کلارون مک فادن (Claron McFadden)، نائومی شلنز (Noémie Schellens) و ناتالی مندوزا (Natalie Mendoza) در نقش 6 خواننده زن
  • ناتالیا لافورکاده (Natalia Lafourcade) در نقش افسر پلیس
  • کانجی فوروتاچی (Kanji Furutachi) در نقش دکتر
  • ریلا فوکوشیما (Rila Fukushima)، ایوا وان در گوچت (Eva Van Der Gucht) و لورا جنسن (Laura Jansen) در نقش پرستاران

نمرات فیلم آنت ۲۰۲۱

فیلم Annette 2021 مورد توجه نسبی هم بینندگان و هم منتقدان قرار گرفته است. امتیاز این فیلم در IMDb به 6.5 از 10 رسیده است و 63 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس 209 نقد، 70 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز 6.70 از 10 را گرفته است. در متاکریتیک نیز 50 نقد و میانگین امتیاز 67 از 100 برای فیلم آنت ۲۰۲۱ ثبت شده است. از این 50 نقد، 30 نقد مثبت، 17 نقد متوسط و 3 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات این فیلم خواهیم داشت.

Vanity Fair / کاسی دا کاستا: 100

فیلم آنت ۲۰۲۱ به خاطر ویژگی‌های فرمی قوی‌اش قابل توجه است؛ اینکه چطور هر تصویر و موسیقی فقط ایده‌های فیلم را منعکس نمی‌کنند، بلکه در این ایده‌ها گره می‌خورند و به آنها زندگی می‌بخشند.

The New York Times / ای. او. اسکات: 100

فیلم Annette 2021 روی تناقض‌های خودش تسلط کامل دارد. این فیلم شدیدا متفکرانه و از لحاظ فرمی پیچیده است و به احساسات افسارگسیخته می‌پردازد.

RogerEbert.com / شیلا اومالی: 100

آنت تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرزنده است.

CineVue / جان بلیسدیل: 100

لذت این فیلم در جسارت و غافلگیری‌هایش است.

Consequence / کلینت ورثینگتون: 83

در این فیلم شاهد قتل، استثمار و… هستیم. چه انتظار دیگری می‌توانستیم از همکاری کارگردان فیلم Holy Motors (لئوس کاراکس) و گروه Sparks داشته باشیم؟

بررسی فیلم آنت 2021

Entertainment Weekly / لی گرینبلت: 83

آیا آنت یک نمایش خنده‌آور، یک استعاره یا تفکری سیاه درباره شهرت است؟ فقط خدا و شاید هم برادران میل جواب این سوال را می‌دانند. اما همانند فیلم‌های خوب و عجیبی همانند این فیلم، غیرممکن است که آنت را تماشا کنید و در نهایت احساس دگرگونی (به طور غیرمنطقی و احساسی) نداشته باشید.

The Guardian / پیتر برادشاو: 80

آنت نمایشی رک و راست، پرحرارت و دیوانه وار است که روی لبه‌های صخره‌ای از سقوط ناگهانی و استرس آور خودش تلو تلو می‌خورد و خواستار این است که ما درد و لذتش را احساس کنیم و جدی‌اش بگیریم.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

گروه Sparks و لئوس کاراکس اثری شجاعانه، اصیل و آوانگارد ارائه داده‌اند که ترکیبی از آهنگ House of Broken Mirrors و فیلم A Star Is Born است که گهگاه با انرژی خلاقانه‌ای اوج می‌گیرد و گاهی نیز خیلی عجیب و غریب و تکان دهنده است.

Slant Magazine / پت براون: 75

ژانر موزیکال به نظر می‌رسد برای لئوس کاراکس و علاقه‌اش به فانتزی‌های بصری که توسط ابزارهای اولیه سینمایی از توهم و خیال ایجاد می‌شوند، قالب مناسبی است.

The Globe and Mail / بری هرتز: 64

شکست فیلم آنت در به اوج خودش رسیدن خیلی دلسردکننده است؛ چراکه کاراکس گهگاه تصاویر و لحظاتی را ارائه می‌دهد که فقط به ماندگار شدن نزدیک می‌شوند.

کلام آخر

دانلود فیلم Annette 2021 آنت با دوبله فارسی

در این مقاله از پلازا با معرفی و نقد و بررسی فیلم آنت ۲۰۲۱ همراه شما بودیم. همچنین در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم Annette 2021 اقدام کنید. این فیلم در ژانر موزیکال ساخته شده و می‌تواند تجربه جدیدی را برایتان رقم بزند. آیا شما فیلم سینمایی آنت را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این فیلم چیست و به آن چه نمره‌ای می‌دهید؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402